سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهایی که تو بودی

روزهایی که تو بودی حتی زمستان هم بهار بود،سبز،سبز،سبز

برق چشمان سیاهت،زیبایی لبخند لبانت و آن قلب رئوف و مهربانت را دوست داشتم

با تو شوق پریدن بود با تو زندگی شیرین تر از قند بود

روزهایی که تو بودی غم نبود ماتم نبود لبخند بود و شادی

وقتی که تو بودی هوای قلبم آفتابی بود،صاف، صاف،صاف

اولین لبخندت را به یاد دارم چقدر شیرین بود،سلام کردی و سلام کردم نگاه کردی و نگاه کردم رفتی و تنها مانده ام

روزهایی که تو رفتی حتی بهار هم زمستان بود،زرد،زرد،زرد

بی تو شوق پریدن نبود بی تو زندگی تلخ تر از زهر بود

روزهایی که تو رفتی لبخند نبود غم بود و ماتم

وقتی که تورفتی هوای قلبم بارانی شد،ابری،ابری،ابری

آخرین لبخندت را به یاد دارم چقدر تلخ بود خداحافظی کردی و خداحافظی کردم

نگاه کردی و نگاه کردم اشک ریختی و اشک ریختم رفتی ولی بدان

برق چشمان سیاهت زیبایی لبخند لبانت و آن قلب رئوف و مهربانت را دوست داشتم